Suomen MediaCenter Oy - Asiantuntemusta ja korkeatasoista palvelua

27.7

27.07.2017 00:00

TÄÄLLÄ SITÄ TÖITÄ PAINETAAN, VAIKKA PÄIVÄ ONKIN OMINTETTU UNIKEOLLE.


Tänäänkin työntekijämme tekevät työtään pirteinä ja reippaina, jokaiseen asiakaskontaktiin keskittyen.


Onnistuneeseen puhelinkontaktiin päästään, kun puhelu on tunnelmaltaan aito ja luottamuksellinen keskustelu. Tämä pätee, olipa sitten kyseessä myynti- tai asiakaspalvelutilanne.


Koulutamme henkilöstömme alusta alkaen sellaiseen ajattelumalliin, että teemme työtämme ymmärtäen sen faktan, että me täällä toimistolla olemme valmistautuneita puheluun, jonka otamme. Asiakkaat eivät aina sitä ole. Keskutelussa on aina kaksi osapuolta, ja avaimet onnistuneeseen keskusteluun ovat aina ensisijaisesta myyjällä tai asiakaspalvelijalla.


Ammattitaitoisella myyjällä tai asiakaspalvelijalla on erinomainen kyky tilanneherkkyyteen ja tilannetajuun. On hetkiä, jolloin puhelimeen vastaa " ei niin iloinen ja vastaanottavainen asiakas" Näissäkin tilanteissa pyrimme jättämään asiakkaallemme hyvän jälkitunnelman.

Kontakti uuteen tai nykyiseen asiakkaaseen on onnistunut silloin, kun puhelun päätteeksi keskustelun molemmat osapuolet ovat hyvällä tuulella. 

Myyntiprojekteissa tämä on ensiarvoisen tärkeää, koska toimeksiantajillemme me Savon Mediacenter Oy olemme heidän edustajansa ja kasvonsa. Vaikka ensimmäinen kontakti ei johtaisikaan onnistuneeseen, uuden asiakassuhteen luomiseen, hyvä jälkimaku käydystä keskustelusta jättää hyvän mielikuvan, ja siten asiakkuus on mahdollista solmia myöhemmässä vaiheessa.

Monesti onnistuminen myyntityössä ja myyntipuhelussa rinnastetaan suoraan siihen, johtiko puhelu kauppaan vai ei. Toki kaupanteko on se mikä kannattaa, mutta joka päivä saamme huomata myös sen, että vaikka kauppaa ei syntyisikään, voi puhelu ja asiakaskontakti olla erinomainen.

Millaisen jäljen sinä haluaisit jättää puheluusi? Millaisena myyjänä tai asiakaspalvelija sinä haluaisit tulla muistetuksi?

Kysy lisää työmahdollisuuksista meillä:

nna.pokka@savonmediacenter.fi