Savon MediaCenter Oy

Pitkän telemarkkinointiuran salaisuus

15.01.2018 11:10

Telemarkkinoinnista ajatellaan usein, että sitä tehdään tietty, lyhyehkö ajanjakso. Ikäänkuin välietappina matkalla "oikeaan ammattiin"

 

 

Meillä on myös toisenlaisia kokemuksia. Kokemuksia vuosia, jopa vuosikymmeniä kestäneistä, ja yhä jatkuvista telemarkinointiurista.

 

 

Pitkäjännitteinen työ, hyvä työnjohtaminen ja hyvä työilmapiiri luovat perustan, joka mahdollistaa pitkät ja pysyvät työsuhteet. 

 

 

Savon MediaCenterin suurimmat toimeksiannot ovat yritysmyynnin kampanjoita. Näille ominaista on se, että jokaisella myyjällä on työsuhteensa alusta saakka mahdollista vaikuttaa oman asiakaskantansa kasvamiseen ja pysyvyyteen.

 

 

Uusi työntekijä aloittaa meillä pääsääntöisesti aina uusmyynnillä, elli hankkimalla täysin uusia asiakkuuksia. Asiakasspimukset kestävät joko puoli vuotta tai vuoden. Kun asiakkaan sopimus on päättymässä, pyrimme aina tekemään jatkosopimuksen. Tämä tarkoittaa sitä, että jokainen saa itse kontaktoida  "omat asiakkaansa" . Nämä vuosittain toistuvat  kohtaamiset jo tuttujen asiakkaiden kanssa ovat palkitsevia. Mitä useampi työvuosi, sitä suurempi oma asiakaskanta.

 

 

Työntekijöidemme kokemuksista voit lukea lisää "yritys"-alasvetovalikosta